Klantbeoordelingen

Blog

Dit is waarom je je visitekaartjes moet laten ontwerpen!

  17 april 2019   Christian van Loon

Stel je eens voor: je loopt op een beurs en komt een interessante stand tegen. Deze stand houdt jou wel een bezig, maar uiteindelijk blijkt er nergens een visitekaartje te liggen. Je denkt dat je de naam van het bedrijf wel gaat onthouden, maar nadat je 100 andere interessante stands gezien hebt, wil je toch meer weten over dat éne bedrijf. Dat éne bedrijf waarvan jij dus geen visitekaartje hebt en waarvan je de naam bent vergeten…

Even Googelen

Uiteraard is het tegenwoordig steeds makkelijker om een bedrijf terug te vinden, door de digitale mogelijkheden die we hebben. Je kunt je namelijk bijna niet meer voorstellen dat een bedrijf geen website of social media heeft en niet is terug te vinden op Google. Toch zal het vinden van een bedrijf uit een grote beurs enigszins tijd kosten. Wat was het gemakkelijk geweest als dit interessante bedrijf gewoon een visitekaartje had die je mee had kunnen nemen.

Linken naar jouw bedrijf

Wanneer het bedrijf een papieren visitekaartje had gehad was bovenstaande scenario niet gebeurt en had je de contactgegevens al direct bij de hand. Maar dat is niet het enige voordeel van een visitekaartje. Er is tegenwoordig namelijk steeds meer mogelijk op het gebied van visitekaartjes ontwerpen. Naast de belangrijkste contactgegevens van de persoon en het bedrijf is het ook mogelijk om QR-codes te integreren op de visitekaartjes. Deze QR-code kan dan gescand worden met de mobiele telefoon en kan daarmee linken naar een pagina op de website van het bedrijf. Op die manier heb je je potentiële klanten direct doorgelinkt naar je website waar ze nog veel meer informatie over het bedrijf kunnen vinden.

Visie uitdragen

Naast de nodige bedrijfsgegevens kan er op een simpele wijze een belangrijke boodschap achtergelaten worden op een visitekaartje. Bijvoorbeeld door gebruik te maken van een slogan waarin jouw visie wordt uitgedragen. Op deze manier kan een klant jou beter onthouden en zorg je ervoor dat jij je onderscheidt van een concurrent. Het ontwerpen en uitdragen van de juiste boodschap op een visitekaartje klinkt heel eenvoudig. Toch zijn er dingen die vaak mis gaan bij het zelf ontwerpen van een visitekaartje. Veel voorkomende fouten zijn:

  • Afbeeldingen van te lage kwaliteit
  • Te druk of te leeg
  • Onduidelijke boodschap
  • Verkeerd gebruik van beschikbare materialen
  • Onjuist gekozen vorm en formaat

Door je visitekaartjes te laten ontwerpen door een bedrijf dat daar in gespecialiseerd is, voorkom je bovenstaande fouten. Daarnaast zorgen dit soort bedrijven ervoor dat de stijl van je visitekaartje aansluit bij de huisstijl van de rest van het bedrijf zodat alles één geheel vormt.

Drukwerk Van Loon Reclame

Visitekaartjes ontwerpen met opvallende opmaak

Wil jij meer uit je visitekaartje halen? Overweeg dan eens om een afwijkend formaat of bijzondere snijvorm te nemen. Op deze manier springt jouw visitekaartje eruit. Ook een andere papiersoort en een duidelijk leesbare bedrijfsnaam zorgen voor een goed visitekaart. Heb je hulp nodig bij je visitekaartjes ontwerpen? Van Loon Reclame staat altijd voor je klaar!

Lees meer

Diagonaal

  3 april 2019   Christian van Loon

Raambelettering zorgt op een subtiele manier voor meer aandacht en daardoor vergroot het ook de kans op meer omzet. Wij bieden diverse mogelijkheden als het gaat om raambelettering. Door gebruik te maken van kwalitatief hoogwaardige folies kunnen wij het beste resultaat behalen. Bent u geïnteresseerd in raambelettering of wilt u weten welke mogelijkheden er zijn? Lees dan snel verder. 

Lees meer

  22 januari 2019   Christian van Loon

Exposeren op een beurs, evenement of festival doet u niet zomaar, daar gaat een hele voorbereiding aan vooraf. U wilt immers wel alles tot in de puntjes geregeld hebben, want u kunt maar één keer een eerste indruk achterlaten bij potentiële klanten. Maar wat heeft u hiervoor nodig en welke elementen zorgen voor een goede beursstand?

Lees meer

  9 januari 2019   Christian van Loon

Wist u dat er eindeloze mogelijkheden zijn als het gaat om piepschuim bewerken? Veel mensen weten niet welke mogelijkheden er allemaal zijn. Dat vinden wij jammer, want piepschuim is een zeer veelzijdig materiaalsoort. Van hobbymateriaal tot groot stand-alone logo voor in een beursstand. Door piepschuim op de juiste manier te bewerken is veel mogelijk!

Lees meer

  30 oktober 2018   Christian van Loon

Als iemand uw bedrijfspand ziet, is de gevel het eerste wat in het oog springt. Bezoekers en potentiele klanten vormen hier al hun eerste indruk over het bedrijf, en dan zijn ze nog niet eens binnen geweest. Het is zonde om deze plek onbenut te laten. Gebruik de gevel als een visitekaartje. De mogelijkheden zijn eindeloos. Van gevelletters tot spandoeken in spandoekframes. Nog niet overtuigd van het nut van gevelreclame? Wij zetten 5 voordelen voor je op een rij.

Lees meer

  16 oktober 2018   Christian van Loon

In veel branches is het dragen van bedrijfskleding vanzelfsprekend. Naast dat dit zorgt voor een professionele uitstraling zorgt het ook voor extra reclame. Door het bedrijfslogo op de bedrijfskleding te laten drukken vergroot u de zichtbaarheid van uw bedrijf. Daarnaast kunt u bedrukte kleding ook als marketingtool inzetten. Vermeld bijvoorbeeld een actie, URL of QR-code op de kleding. Denk vooraf na over het doel van de bedrukte kleding. Uiteraard kunnen wij met u meedenken. Samen komen we tot een passende oplossing.

Lees meer

  1 oktober 2018   Christian van Loon

Een logo is veel meer dan alleen een afbeelding met wat letters. Het is het visitekaartje van een merk of bedrijf. Het moet er goed uitzien en passen bij het product of de dienst dat wordt aangeboden. Een logo moet de doelgroep aanspreken. Kleuren, beeldmateriaal en lettertype moeten ervoor zorgen dat het logo spreekt voor het bedrijf of merk.

Lees meer

  25 september 2017   Christian van Loon

Piepschuim is een materiaalsoort wat voor diverse toepassingen gebruikt kan worden en als onderscheidend vermogen kan dienen voor uw bedrijf of merk. Denk bijvoorbeeld aan een piepschuim bedrijfslogo, een waarheidsgetrouwe vergroting van een product of als verpakking. Het voordeel van piepschuim is dat het zeer licht in gewicht is, maar dit maakt het materiaal ook kwetsbaar. Door piepschuim te coaten wordt het piepschuim sterk en kan het jarenlang mee, zelfs voor diverse buitentoepassingen.

Lees meer

  25 augustus 2017   Christian van Loon

Een 3D logo piepschuim is voor bedrijven een onderscheidend vermogen. Piepschuim is een materiaalsoort dat nog niet op grote schaal wordt toegepast. Hierdoor val je als bedrijf extra op, want je kiest immers voor een uniek materiaal. De effectiviteit van een 3D logo uitgevoerd in piepschuim is dan ook groot en zorgt voor een onderscheidend vermogen van uw onderneming. Daarnaast zijn de mogelijkheden met piepschuim eindeloos!

Lees meer

  21 juli 2017   Christian van Loon

De mogelijke polystyreen toepassingen, in de volksmond ook wel piepschuim genoemd, zijn enorm. Dit materiaalsoort wordt vaak onderschat, maar door het lichte gewicht, de gunstige prijs en de vele afwerkingsmogelijkheden is het een zeer geschikt materiaal om te gebruiken voor diverse reclame-uitingen. Benieuwd hoe je polystyreen onder meer kunt toepassen? Lees snel verder!

Lees meer

  21 juni 2017   Christian van Loon

Bent u op zoek naar een plek waar u piepschuim letters goedkoop kunt aanschaffen? Zoek dan niet verder, want bij Van Loon Reclame & Piepschuim bent u aan het juiste adres! Of u de letters nu wilt gebruiken als blikvanger in uw bedrijf of als decoratie in de kinderkamer, wij hebben het. Piepschuim letters zijn bij ons in alle formaten, kleuren en lettertypen te verkrijgen en dan ook nog eens tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Lees meer

  19 mei 2017   Christian van Loon

Reclamemateriaal is er in diverse soorten en maten. Maar heeft u er wel eens gedacht om letters piepschuim in te zetten als reclamemateriaal? Er zijn ongekend veel mogelijkheden met piepschuim letters. Piepschuim als reclamemateriaal biedt veel voordelen, het is licht van gewicht, kan opmaat gemaakt worden en is naar wens te decoreren.

Lees meer

  9 februari 2016   Christian van Loon

Projection mapping, ook wel bekend als video mapping of ruimtelijke augmented reality, is een projectiewijze waarin producten (vaak complex van vorm) omgevormd worden tot basis voor videoprojectie. Met behulp van speciale software en een 3D-beamer wordt een ontwerp op een 3-dimensionaal product geprojecteerd.

Lees meer

  9 februari 2016   Christian van Loon

Producten uit het materiaal piepschuim hebben veel voordelen, maar laten ook een nadeel zien; de kwetsbaarheid.
Het materiaal is licht van gewicht en opgebouwd uit 2% grondstof en maar liefst 98% lucht.

Lees meer

  14 januari 2016   Christian van Loon

UV printen is hot. De printtechniek is nog volop in ontwikkeling, maar staat allang niet meer in de kinderschoenen. Er wordt in de signbranche veel geëxperimenteerd, wat tot de mooiste creaties leidt. Kan UV printen op piepschuim ook toegepast worden?

Lees meer

  14 januari 2016   Christian van Loon

Een zacht fluwelen laagje, in elke kleur die u maar wenst. Piepschuim voorzien van flock. Wat is flock? Flocken zijn zéér dunne, kleine kunststof vezels, welke middels een hechtlaag elektrostatisch worden aangebracht.

Lees meer

  14 januari 2016   Christian van Loon

Snijletters, freesletters, full colour prints, reclameborden en doosletters; bekende materialen in de signbranche.
Wordt het niet eens tijd voor wat afwisseling in materiaalgebruik? Daarom 9 redenen om piepschuim reclame te gebruiken!

Lees meer

  14 januari 2016   Christian van Loon

EPP, ook wel Expanded PolyPropylene genoemd, werd in de jaren ‘80 ontwikkeld en is een materiaal dat veel wordt gebruikt in de automotive. De basis van het materiaal is polypropyleen.

Lees meer

Diagonaal

Altijd op de hoogte?

VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

Wat gebeurt er momenteel?